Dag van de Dialoog (Je suis Rotterdammer)

datum:
08 november
tijd:

Stichting Corridor nodigt je uit voor-2
Op 8 november organiseert Corridor in het kader van de Dag vd Dialoog een bijeenkomst in de ruimte van de Uitdaging.
We gaan met elkaar in gesprek over het thema JE SUIS Rotterdammer.

Het is een thema wat ons voldoende doet prikkelen om over in gesprek te gaan; je kan er veel kanten mee op.

Bijvoorbeeld: Voel jij je Rotterdammer en waarom? Wie of
wat heeft je geïnspireerd als Rotterdammer? En natuurlijk kunnen ook de gevoelens en ervaringen omtrent de aanslagen en spanningen in/buiten Europa in deze dialoog een plek krijgen.

Ga met elkaar in dialoog over dit thema op dinsdag 8 november 2016 vanaf 15.00 uur.
We verwelkomen je graag vanaf 15.00 uur, waarna om 15.30 uur de gespreksleiders de dialogen openen.
Adres: Provenierssingel 66 d in Rotterdam centrum.
Na afloop is het tijd voor het uitwisselen van ervaringen onder het genot van een hapje en een drankje.

Ga in gesprek met andere Rotterdammers over jouw Rotterdam, meld je aan uiterlijk vrijdag 4 november.

Tel.: 0102621756
Vriendendienst Rotterdam vriendendienst@stichtingcorridor.nl