Begeleiding op maat

Corridor biedt ondersteuning op maat aan mensen met een psychiatrische achtergrond. Samen met jou werken we aan jouw doelen.

Bij Begeleiding op maat geef jij aan wat je nodig hebt. We kunnen je bijvoorbeeld emotionele steun geven, je helpen je bij het onderhouden van sociale contacten, het op orde houden van je administratie en het vinden van dagbesteding of werk.
Regelmatig heb je een een-op-een-afspraak met je ambulant begeleider, bij jou thuis of op kantoor. Maar je kunt ook in een groep met anderen aan een probleem werken. Samen overleggen we welke manier het beste bij jou en je vragen aansluit.

In de regio Rotterdam bieden verschillende organisaties ambulante begeleiding of begeleiding op maat aan. Het is belangrijk dat je de organisatie kiest waar jij je prettig bij voelt. Corridor heeft een heel eigen manier van werken. Spreekt dat je aan? Neem dan gerust contact op voor meer informatie.
Kies je voor Corridor en heb je voor de begeleiding een indicatie of maatwerkvoorziening nodig? Corridor kan je helpen met je aanvraag.

Aanvragen begeleiding op maat

• Heb je al een indicatie voor begeleiding?
    Bel met Corridor Ondersteuning, telefoon 010 – 276 29 67.

Is zelfstandig wonen net een brug te ver? Dan is begeleid wonen misschien een optie.