Vrijwilligerswerk

Bij Corridor werken ongeveer 150 vrijwilligers. Sommigen zijn een paar uur per week actief, anderen hebben bijna een volledige werkweek. Sommigen komen voor de sociale contacten, anderen willen al doende iets leren.

Passend vrijwilligerswerk

Wat voor soort vrijwilliger je ook bent: je bent van harte welkom. Ook mensen met een psychiatrische aandoening kunnen bij ons vrijwilligerswerk doen. We proberen elke vrijwilliger in te zetten op de taken die het beste bij hem of haar passen. Je kunt vragen om specifiek vrijwilligerswerk dat je graag wilt doen, maar het is ook mogelijk om in het algemeen te solliciteren. Als je aangeeft hoeveel tijd je beschikbaar hebt en wat jouw wensen en mogelijkheden, zoeken wij samen met jou uit waar bij Corridor jij het beste aan de slag kunt gaan.

Corridor biedt vrijwilligers:

• ondersteuning en training
• leuke contacten
• zinvolle tijdsbesteding
• soms een bescheiden onkostenvergoeding

Vrijwilliger worden

Lijkt het je wat? Leuk!
Kijk hieronder of er een vacature bij staat die je aanspreekt. Of meld je direct aan als vrijwilliger via vrijwilliger@stichtingcorridor.nl en geef aan wat je leuk vindt om te doen. We vinden bijna altijd wel iets dat aansluit bij jouw talenten en mogelijkheden.

Vacatures vrijwilligerswerk

De Vriendendienst is altijd opzoek naar nieuwe maatjes die zich willen inzetten tegen eenzaamheid.

Als maatje wordt je in contact gebracht met iemand met een psychische kwetsbaarheid. Eens per week of twee weken spreek je af en dan ga je gezellig samen op stap. Dat kan zijn voor een wandeling, voor een museumbezoek, samen een kop koffie drinken of voor een praatje bij iemand thuis. Afhankelijk van wat bij jullie past. Daarom vinden we het belangrijk dat we je persoonlijk leren kennen en we meer horen over jouw wensen en interesses. Op die manier kunnen we een mooie match maken.

Ben jij enthousiast, sociaal én lijkt het je leuk om iets voor een ander te betekenen? Dan maken wij graag kennis met jou!

Kijk op Zorgzaam010 voor onze nieuwste vacatures: https://www.zorgzaam010.nl/organisatie-profiel/stichting-corridor-vriendendienst-rotterdam/laatst-geplaatste-hulpvragen