Activiteitencentrum de Uitdaging

Bij Activiteitencentrum De Uitdaging kun je zelf iets doen met en voor elkaar. Het kan structuur aanbrengen in je dag en je kunt in je eigen tempo nieuwe vaardigheden ontwikkelen, nieuwe talenten ontdekken en je sociale netwerk uitbreiden. Corridor zorgt voor de ondersteuning en scholing en helpt bij de samenwerking. We kunnen je ondersteunen bij je herstel of het leren omgaan met je aandoening.

Indicatie

De meeste activiteiten van De Uitdaging zijn voor iedereen toegankelijk. Bij een aantal activiteiten van De Uitdaging heb je een indicatie voor dagactiviteiten nodig. Wanneer dit het geval is, staat het in de agenda bij de activiteit benoemd. Voor sommige activiteiten vragen we een eigen bijdrage, die hoger is voor mensen zonder indicatie. Heb je psychiatrische problemen en wil je vrijwilliger worden, dan is ook een indicatie nodig. Corridor kan je helpen bij de aanvraag.

Ervaringen

Nieuwsgierig naar mensen hun ervaringen met De Uitdaging? Lees hier het verhaal van Rabia en Margriet, Wishal, Zdravko, Carlos en Laurent.

Activiteiten

Hieronder vind je de vaste terugkomende activiteiten van De Uitdaging. Wil je weten hoe en wanneer je kan deelnemen aan één van deze activiteiten? Lees dan meer over onze actuele openingstijden en aanmeldprocedures.

Daarnaast is er een steeds veranderend aanbod van heel uiteenlopende activiteiten. Bekijk daarvoor de agenda.

Inloop Centrum Corridor

Kom binnen voor een gratis kop koffie of thee en een babbeltje!

Ruilwinkel en bibliotheek

Geld speelt geen rol. In de Ruilwinkel draait alles om punten. Die verdien je en geef je uit. Wie zich inschrijft als deelnemer kan goederen ruilen.

Op zoek naar verborgen parels uit de literatuur?
Neem een boek mee uit onze gratis mini bibliotheek!

Lunch bij Centrum Corridor

Tegen een kleine vergoeding kun je op de inloop elke werkdag een boterham mee-eten. Kom gezellig tafelen en maak een praatje met je tafelgenoten.

Corridor Café en Corridor Restaurant

Vrijwilligers, deelnemers, wijkbewoners en medewerkers van Corridor ontmoeten elkaar elke laatste donderdag van de maand in het Corridor Café onder het genot van een drankje in een ontspannen sfeer.

Ook een hapje eten? Elke week wordt er heerlijk gekookt en eten we in Corridor Restaurant een gezond diner met elkaar!

Computerhulp

Heb je moeite met werken op de computer? Op De Uitdaging kun je terecht met allerlei computervragen, zoals email beheren, foto’s archiveren en online documenten invullen.